úterý 28. července 2009

20. den "Kolem dokola Ko Samui"

Dneska jsme se v novém domečku krásně vyspali a vstali dle budíku přesně na osmou. Popadli jsme snídani a vyrazili na pláž. K snídani se podával kroasant s kokosovým krémem, ovoce a moře slané vody:-). Dopoledne jsem se opalovali, četli si a psali blog. Na oběd jsem se vydali na motorce a to s následným plánem projezdit celý ostrov. Hlavní cesta okolo ostrova má 62km, takže se to dá projet za chvilku.

První ze zajímavých zastávek byl vodopád. Zastavili jsme v houfu motorek pod vodopádem. Nic netušíce jsme se vydali k vodopádu. Čekali jsme, že to bude klasika a bude vzdálen nejdále 200 metrů, nestalo se tak... Asi po hodině cesty v úmorném vedru poměrně neupravenou cestou jsme konečně dorazili k "vodopádu". Ten patřil k těm slabším, ale byli jsme vděční za studenou vodu, ve které jsme si mohli alespoň zchladit nohy a nabrat sílu na cestu zpět. Opravdu jsme se zchladili až na motorce a pokračovali cestou podél ostrova. Každou chvilku jsme odbočili cestou k pláži a alespoň se podívali na moře a výhledy. Na koupání to moc nebylo, buď bylo moře nesnesitelně horké, nebo velmi špinavé. Večer jsme dorazili k velké turistické atrakci a to ke skalám, z nichž jedna představovala mužské a jedna ženské pohlavní orgány. Bohužel jsme na to asi z toho vedra zapomněli a vůbec nechápali, co si tam lidí fotí. Řekli nám to až turisté při odjezdu...

Jedna z našich tužeb byla vidět nejkrásnější (Chaewang) a druhou nejkrásnější pláž (Lamai) ostrova a tam se i vykoupat. Našli jsme tu druhou nejkrásnější a dokonce se i konečně pořádně vykoupali. Ale krásná nám moc nepřipadala a shodli jsme se, že u bungalovů máme hezčí a bez desítek lidí. Výlet to však byl stejně super:-)

Cestou domů jsme se ještě stavili na internetu, kde jsme zastihli všechny Šaršoňáky, což bylo příjemné zpestření.

Ještě jsme si zaskočili na večeři opět do stejné restaurace jako včera. Zde se však za jeden den výrazně změnily ceny, což jsme samozřejmě hned odmítli, cenu dostali včerejší a k tomu pořádnej nášup a bonus v podobě talíře okurek a bambusových výhonků. Spokojeně nacpáni jsme dojeli domů a již jen odpočívali a šli spát...